KERIANGAN HARI RAYA DIKONGSI BERSAMA

Kereta Sewa Di Kereta Sewa Pengadang Baru Laku Keras sempena Sewaan Hari Raya Aidilfitri. Tempahan Kereta Sewa untuk hari raya AidilFitri full booking 2minggu sahaja sebelum raya.. Kami banyak menerima Call , Whatpp ,dan Walk In ke kedai bertanya sempena Hari Raya .Kami mohon maaf kerana tidak dapat memenuhi permintaan untuk booking kereta sewa dengan kami.  Siapa yang bayar booking dahulu , Kereta reserved untuk dia. Tiada istilalah  , kami akan cancel kan last minute , sebab menerima bayaran lebih tinggi dan sebagainya. Keutamaan pelanggan , kami penuhi .

 

Kami menerima tempahan kereta sewa  daripada pelajar dari Akademi Bomba Di Wakaf Tapai sebanyak 5 Buah Myvi putih kami.   Diorang gerak sekali balik ke Johor Darul Takzim. Kereta Sewa Di premis kami , sesuai untuk perjalanan jauh , selesa , dijamin tiada masalah ,. Servis kenderaan on time , Kepuasan Dan Keselesaan Pelanggan Kami utamakan. Mehh saya payung gamba diorang. Sporting Abiss diorang nie.. Alhamdulialh selamat Pergi dan Pulang .

akademi bomba wakaf tapai

 

akademi bomba wakaf tapai

 

Semua sewaan Kereta Sewa Di Kereta Sewa Kuala Terengganu sempena Hari Raya AidilFitri semua minima 5 hari dan ke atas. Alhamdulilah sebelum jam 5 petang semua kereta sewa  cust telah ambil. Sebuah Alza kami dipinang regular customer kami tiap-tiap tahun selama 14 Hari. Kereta lain semua 5 hari dan ke atas. Setiap sebuah kenderaan akan mendapat sedikit saguhati kuih raya daripada Syarikat Kami Kereta Sewa Kuala Terengganu . Semoga Sedikit pemberian kecil ini dapat menceriakan Suasana AidilFitri Anda ..hehehe

 

  

 

 

 

Sewaan Kereta Harian kini beroperasi seperti biasa. Minima Satu Hari . Pelbagai jenis kenderaan yang ada di Premis kami , antaranya Myvi , Axia , Saga FL , Vios Trd  ,Vellfire , 4×4  dan Van Hiace.

  • MAKIN LAME SEWA , MAKIN MURAH
  • HANTAR SAMPAI DEPAN RUMAH
  • UNLIMITED MILEAGE
  • KERETA SEWA KUALA TERENGGANU
  • MUDOH KIREE ,HARGA MURAH

 

Kereta Sewa Kuala Terengganu , Kereta Sewa Marang , Kereta Sewa Bukit Payung , Kereta Sewa Kuala BErang ,  Kereta Sewa Kuala Nerus , Kereta Sewa HuluTerengganu , Kereta Sewa Gong Badak , Kereta Sewa Pengadang Baru . Semua Kawasan kami delivery dengan caj yang berpatutan,

 

PERLUKAN KERETA SEWA MURAH DAN  SELESA INGAT KAMI .. 0133158080

 

 

Leave a Reply