Kereta Sewa Honda City Di Terengganu

HONDA CITY BARU / KERETA SEWA KUALA TERENGGANU

Sebuah jentera baru terdapat di Kereta Sewa Kuala Terengganu.

Honda City 1.5 Auto

Antara Kelebihan yang akan anda rasai bila memandu Honda City

  • Menpunyai ruang yang luas dan  sangat ergonomic untuk semua. JIka anda menaiki dengan 5 penumpang dijamin sangat selesa. Diruang belakang juga terdapat aircond untuk menjamin keselesaan penumpang belakang
  • Sangat jimat minyak berbanding kenderaan lain. Ia juga mampu menawarkan penjimatan sehingga 5.7 liter petrol untuk setiap 100km perjalanan.
  • Harga yang ditawarkan di Kereta Sewa Kuala Terengganu untuk sewaan sehari berharga Rm250. Tapi jika sewaan      lebih daripada sehari makin murah. Makin Lama Sewa , Makin Murah.

Di bawah saya sertakan beberapa gambar Honda City 1.5 Auto Di Premis Kami

KeretaSewa Kuala Terengganu

Interior Honda City 1.5 Auto

Minggu depan dah nak start cuti sekolahkan…Mesti ramai yang sudah merancang percutian keTerengganu dan sekitarnya, Ada banyak jemputan ke majlis perkahwinan ?Ada urusan kerja di Terengganu atau di luar Terengganu .Tapi anda tidak menpunyai kenderaan yang selesa untuk perjalanan yang jauh. Kami boleh menyelesaikan masalah yang anda hadapi.

Di Kereta Sewa Kuala Terengganu , kami menpunyai pelbagai jenis kenderaan untukd isewa. Selain daripada Honda City , Kami juga menpunya ikeretasewa , Toyota Vios Trd , Saga FL , Myvi , Axia . Untuk Mpv Exora ,Alza , Starex dan Vellfire .Di Kereta Sewa Kuala Terengganu Kami menawarkan harga yang sangat berpatutan. Sewaan 3 hari dan keatasi nshaallah ada diskaun yang menarik. Untuk Sewaan Minggu Bulan Lagi murah tauu….

KeretaSewa Kuala Terengganu

Call @ WhatApps 013-3158080

Blog : keretasewakt.com

Leave a Reply