Harga Promosi Kereta Sewa Kembali Lagi Sempena Cuti Sekolah Mac 2020

Bukit Gambang Water Park
Gambang Waterpark, Kuantan Pahang

Kereta Sewa Kuala Terengganu menawarkan harga promosi sempena cuti sekolah bermula kembali. Harga ini termasuk kepada semua varian yang terdapat di premis kami tau. Selain itu, Kereta Sewa Kuala Terengganu menawarkan penkhidmatan penghantaran ke seluruh kawasan di Terengganu. penghantaran kereta sampai di depan rumah dan lokasi yang anda kehendaki. Semua daerah kawasan Hulu Terengganu, Kuala Nerus, Setiu, Dungun dan Kemaman.

Antara kereta sewa pandu sendiri yang terdapat disini

  • Perodua Viva, Axia dan Myvi Auto
  • Proton Saga FL Auto
  • Toyota Vios Trd

Untuk Kereta Sewa Varian Mpv

  • Proton Exora
  • Perodua Alza
  • Toyota Estima, Alphard dan Vellfire
  • Van Hiace

Harga tempahan di Kereta Sewa Kuala Terengganu hanya serendah RM50 sahaja tau. Baki anda bayar semasa pemgambilan kereta dengan kami nanti. Harga sewaan dengan kami jika anda menyewa lebih daripada 3 hari insha allah korang akan mendapat harga special daripada kami ( harga lipak ). Kami menyediakan sewaan harian, mingguan, bulanan dan tahunan tau. Setiap harga berbeza, sewaan tahunan kebiasaan kepada mana-mana syarikat yang ingin menyewa jangka masa yang panjang. Kebanyakkan Van Hiace kami banyak mendapat sambutan yang hangat daripada syarikat untuk sewaan tahunan. Kami akan menyediakan segala dokumen perjanjian yang akan dipersetujui kami dengan pihak anda.

Image may contain: 5 people, people standing and car
Kereta Sewa KUala Terengganu

Kereta Sewa Kuala Terengganu telah ramai menpunyai customer tetap tau. Banyak kelebihan yang anda akan dapat jika menjadi pelanggan setia kami. Kereta Sewa Kuaal Terengganu juga menyediakan perkhidmatan sewa sekali dengan pemandu tau. Korang hanya rancang percutian korang atau urusan kerja bagi setiap maklumat kepada kami dan kami akan bawa anda ke setiap lokasi yang dikehendaki. Pemandu dijamin yang terlatih dan telah menpunyai pengalaman lebih daripada 5 tahun dan sangat pakar selok belok jalan di Negeri Terengganu darul iman.

Untuk melihat lebih banyak review pelanggan yang telah menggunakan perkhidmatan kereta sewa kami anda boleh ke pages facebook dan instagram kami tekan sahaja link di bawah

Doa kami daripada keluarga KSKT semoga wabak Covid-19 ini dapat dibendung dengan cepat dan semoga semua berada dalam keadaan sihat dan dalam jagaan Allah Swt🤲🏻

Leave a Reply