CENDERAHATI KEPADA CUSTOMER SAYANGI

Sempena ketibaan Hari Raya AidilFitri yang tinggal beberapa hari sahaja lagi , Kami daripada Syarikat Kereta Sewa Kuala Terengganu telah menyediakan sedikit cenderahati kuih raya kepada semua customer yang telah booking Sewa Kereta dengan Kami. Kepada semua customer yang menyewa dijamin akan dapat setiap orang. Diharapakan dengan pemberian kecil daripada Syarikat Kami Kereta Sewa Kuala Terengganu dapat menceriakan Suasana Hari Raya AidilFitri anda semua.

Terima Kasih Kerana Memilh Perkhidmatan Daripada Syarikat Kereta Sewa Kuala Terengganu 0133158080. Tanpa sokongan anda semua  daripada dulu sampai sekarang , Tak mungkin kami akan bertahan sekarang . Dikesempatan ini juga Kami daripada Kereta Sewa Kuala Terengganu ingin memohon maaf zahir dan batin kepada semua customer yang pernah menyewa dengan kami jikalau ada sebarang kekurangan , kesilapan dan layanan yang tidak memuaskan daripada kami. Kami akan berusaha menambahbaik servis daripada syarikat kami Kereta Sewa Kuala Terengganu .

Akhir kata daripada saya , Selamat pulang ke kampung halaman masing-masing , hati -hati ketika memandu. Jika perjalanan yang jauh pastikan anda cukup rehat. Jika rase mengantuk semasa memandu patikan anda rehat sebentar di rnr selama 2 jam , minum kopi dann guna apps anti tidur. Ia akan berbunyi dan akan bergegar setiap beberapa minit. tips bagi mengelakkan micro sleep ketika memandu.

Selamat Hari Raya Aidilfitri Dan Maaf Zahir Dan BAtinn

Kereta Sewa Pengadang Baru 0133158080

 

Kereta Sewa Pengadang Baru 0133158080

 

Leave a Reply