Kereta Sewa Sempena Hari Raya Aidiladha 2018

Minima kereta sewa sempena Hari Raya AidilAdha 2018 

Hari Raya AidlAdha Bakal kunjung tiba tak lama lagi. Baru sekejap rasanya kita menyambut  Bulan syawal. Sempena dengan Hari Raya AidilAdha Syarikat kami menetapkan minima sewaan kereta 4 hari. 3 , 2 hari ke bawah kami tidak ambil. Syarikat kami Kereta Sewa Kuala Terengganu  tidak beroperasi 4 hari sempena menyambut Ketibaan Hari Raya AidilAdha. Waktu untuk ambil kereta sewa di ofis kami mengehadkan masa sampai 12.00 Tengahari sahaja.

Untuk customer yang nak pickup kereta di Airport atau hentian bas Kuala Terengganu kami tidak mengehadkan masa , untuk sebarang pertanyaan tentang kelewatan untuk ambil kereta sewa anda boleh WhatApps kami untuk lebih mudah untuk kita berurusan .

Bayaran Untuk Booking Kereta Sewa Sempena Hari Raya AidiAdha

Bayaran Booking awal untuk  Kereta  Sewa Untuk Hari Raya bagi Myvi , Saga FL , Axia RM100 ,  Bagi Kereta Mpv Alza  Exora dan Vios bayaran deposit RM150.00.  Bila anda bayar deposit seperti  yang dikehedaki  , Kereta Sewa  yang anda kehendaki dijamin ada. Tiada unsur penipuan seperti kereta sewa tiada last minute , kami bagi kereta sewa kepada yang offer harga lagi tinggi daripada list harga. Jangan Risauu  Kami akan menjalankan amanah yang diberikan kepada kami.  Untuk Kenderaan Mpv Exora telah dibooking , hanya tinggal Alza 1.5 A purple 2 buah lagi.

 

Start Ambil Kereta Sewa Kuala Terengganu 01313158080

Customer boleh start ambil kereta sewa bermula pada tarikh 21/08/218  Bersamaan Selasa. Bagi untuk sewaan sehari kami kan start semula selepas untuk pakej HAri Raya AidilAdha Ahad 26/08/2018.  Delivery juga kami sediakan untuk memudahkan urusan bagi untuk mengambil kereta sewa. Kami caj dengan harga yang sangat berpatutan mengikut kawasan, di bawah saya list kan harga mengikut kawasan di bawah

  • Area Kuala Terengganu Rm10 Sehala
  • Hentian BAs Kuala Terengganu Rm10 Sehala
  • TAsik Kenyir Rm70 sehala
  • Area Marang Rm15 sehala

Delivery Ke Airport Sultan Ismail Petra

 

Sebarang pertanyaan tentang harga atau  tempahan tentang kereta sewa anda boleh direct ke premis kami di Pengadang BAru , berhadapan trafic light desa murni bersebelahan dengan pakaian sekolah. Kalau duduk Terengganu confirm tahu nie hehe.. Ataupom anda boleh Call , WhattApss saya di talian 013-3158080 untuk lebih mudah berhubung. Jangan Lupa tagline syarikat kami.

MAKIN LAME SEWA  , MAKIN MURAH.. PANDAI CAKAP DAPAT DISCOUNT 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply