Sewaan Sempena Hari Raya AidilAdha

Perayaan Hari Raya Aidiladha bakal kunjung tiba tidak lama lagi, hanya tinggal beberapa minggu sahaja lagi. Kereta Sewa Kuala Terengganu menawarkan minima sewaaan 4 hari. 3 hari dan kebawah kami tidak ambil. Bayaran tempahan untuk kereta Viva, Axia, Myvi dan Saga FL hanya serendah RM100 sahaja manakala untuk mpv dan Hiace RM150 ( Alza , Exora dan Van Hiace). Sebarang tempahan bermula pada hari ini. Untuk senarai harga anda boleh rujuk gambar di bawah

Kereta Sewa Kuala Terengganu

Kereta Sewa Kuala Terengganu juga menyediakan servis penghantaran kereta ke destinasi yang anda kehendaki. Harga bergantung kepada jarak dan lokasi yang diminta oleh pelanggan. Jika hanya kawasan Kuala Terengganu harga serendah RM10 sehala sahaja tau. Harga insha allah murah sahaja dan berpatutan dengan servis yang anda akan terima. Semua kenderaan di Kereta Sewa Kuala Terengganu dijamin dalam keadaan baik dan selesa untuk berjalan jauh. Penghawa dingin dijamin sejuk, Jika terdapat sebarang masalah ketika pemanduan, ada masalah dan sebagainya, anda call sahaja pihak kami, pihak kami akan sampai ke destinasi yang anda berada, Jangan Risau.

Kereta Sewa Kuala Terengganu

3 buah myvi sudah ditempah untuk perayaan Hari Raya AidilAdha. Kereta sangat limited untuk musim perayaan tau, Jika anda mencari kereta sewa p lambat beberapa hari sebelum raya, kebiasaannya harga akan melonjak 2 kali ganda daripada harga biase. Jadinya lebih baik anda membuat tempahan awal untuk mengelak sebarang masalah pada anda nanti hehe. Tempah sekarang dijamin harga tidak akan melonjak tinggi, Kereta akan direserved kepada anda, tidak ada masalah kereta yang anda tempah tiada saat-saat akhir.

Kereta Sewa Kuala Terengganu


Ramai pengguna telah menggunakan servis perkhidmatan Kereta Sewa Kuala Terengganu, untuk melihat lebih banyak feedback daripada pelanggan kami, anda boleh lawati facebook kami. seperti yang tertera di bawah. Jangan risau tiada sebarang unsur scammer dan lain-lain.

Perlukan kereta sewa di Kuala Terengganu, Ingat Kami. Harga murah, Keadaan kereta tiptop condition, Penghantaran disediakan Ke Seluruh kawasan di Terengganu.

Facebook: Kereta Sewa Kuala Terengganu

Instagram: Keretasewakualaterengganu8080

Leave a Reply