Program Menarik Di Terengganu Sepanjang Tahun 2020

Program dan aktiviti yang menarik di Terengganu Darul Iman sepanjang Tahun 2020. Pelbagai aktiviti yang dirancang untuk korang tau. Rancang percutian ke Terengganu dengan adanya aktiviti dan program dapat memeriahkan lagi percutian korang ke Terengganu. Terengganu kaya dengan pelbagai budaya yang menarik dan semestinya keutamaan pelancong iaitu nak merasai pelbagai aneka makanan yang di Terengganu kan. Makanan tradisonal dari segi kuih muih, Nasi Dagang, Western Food, Ikan bakar dan banyak lagi. Jika korang nak melihat pelbagai updte terkini mengenal destinasi tempat makan best di Terengganu. Kami selalu updte di Pages Facebook kami : Kereta Sewa Kuala Terengganu Murah 0133158080 Jangan lupa like dan share okay.

Kereta Sewa Kuala Terengganu Murah 0133158080

Kereta Sewa Kuala Terengganu menyediakan perkhidmatan kereta sewa pandu sendiri tau. Pelbagai kenderaan yang terdapat dipremis kami daripada harga bajet sehinggala vvip. Harga bermula daripada RM100 je tau. Selain daripada sewa pandu sendiri, kami juga menawarkan dari segi sewa dengan sekali pemandu tau. Lebih mudah kan? Pemandu sangat terlatih dan menpunyai pengalaman lebih daripada 5tahun, sangat peramah dan sangat mudah kawtin dengan pemandu. Sediakan sahaja senarai tempat yang korang nak pergi bagi je kepada kami, insha allah semua dipermudahkan.

Jika anda ingin melihat lebih banyak feedback customer dan updte yang lebih menarik daripada kami, Jangan lupa follow dan like pages dan instagram kami

  • Pages Facebook – Kereta Sewa Kuala Terengganu Murah
  • Instagram – Keretasewakualaterengganu8080

Sebarang pertanyann boleh call dan WhatApp Kami Di talian 0133158080

Leave a Reply