Kari Kepala Ikan Tersohor Di Terengganu

[et_pb_section admin_label=”section”] [et_pb_row admin_label=”row”] [et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text”]

Antara daya tarikan terbaru di Terengganu, Kari Kepala Ikan. Kedai nie dikenali Warung Santai DRiver. Warung ini sangat terkenal di di kalangan penduduk di Terengganu dan daripada luar negeri. Warung Santai DRiver terletak di Kampung Pasir Tinggi, ia hanya mengambil masa dalam 20minit jika anda dari Kuala Terengganu. Dari premis kami hanya mengambil masa dalam 10 minit sahaja.

Warung Santai DRiver

Kami telah berkesempatan makan tengahari di sini. Kari kepala Ikan boleh dikategori antara yang sedap di Terengganu dengan resepi dan rasa yang tersendiri. Warung Santai DRiver beroperasi bermula daripada 11.00 pagi hingga 7.00 petang. Kari kepala ikan disediakan bermula daripada jam 11pagi hingga habis, Bermula jam 4.00 petang Warung Santai Driver masakan bergoreng untuk makan petang seperti, Kerepok lekor goreng, pisang goreng, Sotong Celup Tepung, Western food, Air Batu Campur dan pelbagai lagi

Kereta Sewa Kuala Terengganu

Kereta Sewa Kuala Terengganu

Kami Kereta Sewa Kuala Terengganu berkempatan berkunjung Ke Warung Santai DRiver sendiri untuk merasai kelazatan Kari Kepala Ikan. Alhamdulilah sangat berpuas hati dengan rasa dan servis yang diberikan.

Jika anda ingin berkunjung ke sini anda boleh sahaja waze dan google maps sahaja. Jika anda tidak menpunyai kenderaan untuk pergi ke sini, anda boleh sahaja menggunakan perkhidmatan Kereta Sewa Pandu sendiri daripada kami. Kereta Sewa Kuala Terengganu juga menyediakan perkhidmatan sekali dengan pemandu. Tepuk Dada , Tanya selera, anda berminat yang mana. Boleh call@ whatpp terus kami di talian 013-3158080.

Kereta Sewa Kuala Terengganu

Kereta Sewa Kuala Terengganu
Kereta Sewa Kuala Terengganu

Perkhidmatan Kereta Sewa Kuala Terengganu. Beroperasi bermula se awal (8.00 pagi – 6.00 petang) (8.00 malam-10.00 malam). Penghantaran ke seluruh kawasan di Terengganu. Anda hello, Kereta Sampai. Mudahkan. Call @ whatppp sahaja kami di Talian 013-3158080.

Pages Facebook : Kereta Sewa Kuala Terengganu

Instagram : Keretasewakualaterengganu8080

[/et_pb_text][/et_pb_column] [/et_pb_row] [/et_pb_section]

Leave a Reply